Wednesday, October 23, 2013

SET MENYUSU



KELEBIHAN SET MENYUSU SHAKLEE

INI BUKAN CERITA DONGENG ATAU PROPA YE.....
Kenapa saya pilih set menyusu Shaklee dan terus jatuh cinta?...sedangkan banyak lagi milk booster kat market.

Dua tahun lepas, saya minta pakcik google recommend kat saya milk booster, niat di hati untuk bagi anak dapat susu badan sepenuhnya...

Pakcik google pun recommend la kat saya macam-macam milk booster....saya pun dah x ingat...saya search sampai page ke 10 kalau tak salah...salah satunya set menyusu Shaklee.
dan saya akhirnya memilih set menyusu shaklee kerana testimoni yang memberangsangkan.
saya mulakan dengan trial pack untuk stock sebulan. bila dah mula makan, maka rajin la saya google kebaikan vitamin2 shaklee ni. Ooooooooooooooo banyak lagi khasiat vitamin2 ni selain jadi milk booster. walaupun agak lambat kesannya, Almaklumlah Vitamin bukannya ubat ataupun drug maka saya teruskan juga....

2nd month saya continue dengan trial pack lagi.

3rd month saya ambik 2 set trial pack sekali, untuk bagi hubby rasa kebaikan vitamin ni. Ye la, nak jugak bagi cik abang rasa kebaikan dan kelebihan supplement Shaklee. Satu lagi sebab saya bagi dia makan adalah kerana saya ada terbaca Alfalfa juga dapat membantu orang yang ada penyakit GOUT.

4th month, saya beli full pack disebabkan saya telah jatuh cinta dengan vitamin shaklee...Beli untuk tambah susu, tapi dapat bonus lain pulak...siapa tak nak?

Kenapa saya jatuh cinta dgn Set menyusu Shaklee selain daripada MILK BOOSTER:


Kulit bertambah cantik dengan adanya B Complex dan Vit C dan ESP
Luka, parut2 dan stretch mark cepat pulih dengan adanya Vit C & ESP.
Kulit bertambah cerah dengan adanya ESP
Rambut dah kurangkan gugur dengan adanya ESP yg menguatkan rambut dan kuku
Suami pun rasa best, dah x yah mkn manjakani dgn adanya Alfalfa. Macam anak dara..
Badan bertenaga, tidur pun lambat. Kalau dulu belum pkl 9 dah terlepek. ini kerana dengan bantuan B complex dan VITALEA.
Tidak lagi diserang sakit kepala dengan adanya B complex dan OSTEMATRIX
Baby cepat kenyang dengan pengambilan ESP dan susu juga menjadi pekat.
Tidak lagi mengalami kejang kaki dengan adanya OSTEMATRIX
Senang bangun pagi pun sebab ada OSTEMATRIX
Dulu saya ni jenis susah buang air besar, kadang2 sampai seminggu sekali. Sekarang tiap2 hari saya dapat membuang lagi...dengan adanya ALFALFA


Mari kita lihat testimoni set menyusu ini.

TESTIMONI PERTAMA :
TESTIMONI KEDUA : 
  
TESTIMONI KETIGA : 

TESTIMONI KEEMPAT :



Sekarang saya bukan saja consume vitamin shaklee, saya juga amalkan gaya hidup yang sihat dengan shaklee. Bahan2nya SEMULAJADI, SELAMAT DAN INSHAA ALLAH BERKESAN!!!

Hubungilah saya untuk mendapatkan produk ini dan berkongsi manfaat kebaikannya bersama



ZAKIAH ZAHRI
ZAKIAHZAHRI@GMAIL.COM
SMS / CALL : 014 5008786 / 010 574 1193
SID :1030264

No comments:

Post a Comment